Gwarantujemy świeżość kwiatów ciętych przez 3 dni, jeśli będą pielęgnowane w odpowiedni sposób. Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza jego akceptację. Odbiorca określa jakość i świeżość kwiatów na druku potwierdzenia odbioru.

Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów muszą zostać złożone przez e-mail w ciągu 24 godzin od terminu doręczenia. Należy przesłać zdjęcia reklamowanych kwiatów. Inne reklamacje przyjmowane są w ciągu 7 dni od daty doręczenia.

Każda reklamacja jest traktowana indywidualnie i będzie przez nas wnikliwie rozpatrzona. Po wyjaśnieniu problemu z kwiaciarnią realizującą zamówienie, przedstawimy odpowiednie propozycje rekompensaty.

Reklamacje dotyczące braku lub nieprawidłowości dostawy na terenie Polski bedą rozpatrywane w ciągu 3 dni roboczych, reklamacje dostaw zagranicznych będą rozpatrywane w ciągu 7 dni roboczych.

Pomoc